آرش برازنده Sabaweb IT


 
 
سرور مجازی آمریکا ، هلند و ایران

خریدRam MBCPU MhzHDD GBPort Mbpsقیمت ماهیانه ریالتوضیحات
خرید سرور10001000200001000220000سرور آمریکا رم 1 پورت شبکه 1 گیگابیت بر ثانیه
قیمت ها به ریال است
 
  • پرداخت آنلاین - تحویل از 1 تا 24 ساعت پس از پرداخت

قوانین و شرایط

 

تمامی کاربران موظف به رعایت قوانین می باشند! لطفاً قبل از هر کاری قوانین و شرایط استفاده از سرویس ها را مطالعه فرمایید.

 

تمامي كالاها و خدمات اين شرکت، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است


قوانین استفاده از خدمات صباوب


قوانين صباوب کاربراني که با اين قوانين موافق هستند مي توانند هنگام ارسال سفارش گزينه موافقم را بزنند لطفا قوانين را مطالعه کنيد چون هيچ ادعايي که در قوانين توضيح داده شده بعدا پذيرفته نمي شود و پذيرفتن قوانين يعني موافقت با تمامي موارد هست


» بند اول: صباوب متعهد مي شود كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات معرفي شده را به سفارش متقاضي (به مشخصات درج شده در مرحله فرم سفارش) به ثبت برساند.
» بند دوم: مسئوليت انتخاب نام مناسب براي دامنه بر عهده متقاضي است. هرگونه پيامد ناشي از انتخاب نامهاي نامناسب، از قبيل تداخل نامهاي انتخاب شده با نام ساير شركتها و موسسات و نيز نامهاي غير اخلاقي و غير قانوني بر عهده متقاضي است. صباوب پس از ثبت دامنه براي متقاضي، هيچگونه مسئوليتي در قبال نحوه استفاده متقاضي از آن دامنه در هر زمان نخواهد داشت.
» بند سوم: خواهشمند است نام دامنه را عاري از هرگونه اشتباه، درج فرماييد، زيرا نام دامنه ها پس از ثبت غير قابل تغيير هستند. همچنين دامنه با نام شما و به همراه کنترل پانل به شما ارائه ميگردد که مالک قانوني آن تا زماني که هزينه ساليانه را پرداخت مينماييد شما هستيد.
» بند چهارم: صباوب جهت تماس با شما، نياز دارد كه همواره مشخصات شما مندرج در فرم بخش ثبت نام را بروز نگه دارد، مانند آدرس محل، جهت نامه نگاري احتمالي، تلفن تماس و ايميل شما؛ لذا ضروري است كه متقاضي در صورت تغيير مشخصات خود، موارد جديد را از بخش حساب کاربري خود ويرايش کند.
» بند پنجم: در صورتيكه پس از ارائه خدمات مندرج در فرم سفارش توسط اين سايت، به هر علتي، چه بين المللي و چه داخلي، از قبيل (ولي نه محدود به) شرايط نمونه زير، كه از اراده صباوب خارج باشند، در تداوم خدمات ارائه شده خدشه اي وارد آيد و يا خدمات مزبور موقتا يا دائما قطع گردند، هيچگونه مسئوليتي متوجه صباوب نخواهد بود و عودت مبالغ دريافت شده به هيچ عنوان امکان ندارد. از ميان اتفاقات مزبور مي توان به مواردي مانند آسيب ديدگي ماهواره هاي مخابراتي، پديده هاي مخرب جوي مانند سيل، آتش سوزي، طوفانهاي خورشيدي، تغييرات در لايه ازون و ... ، اشكالات خطوط مخابراتي، تاخير در پاسخگويي شركتهاي خارجي فراهم كننده خدمات درخواستي مندرج در اين فرم به هر ميزان زماني، ممنوعيت به كارگيري اينترنت در خارج يا داخل كشور، جنگ، اغتشاش، اعتصابات، تغيير در قوانين داخلي يا خارجي، اجبار شركتهاي بين المللي جهت دريافت مبالغ اضافي جهت پايدار ماندن خدمات مربوط به دامنه ها، تغييرات در قوانين ارزي، اقتصادي، واردات و صادرات، تغييرات نرخ ارز و از اين قبيل (كلا شرايط خارج از قدرت و اختيار صباوب ) اشاره نمود.
» بند ششم: متقاضي متعهد مي گردد در طول مدت استفاده از خدماتي كه اين سايت بر طبق اين فرم در اختيار وي قرار مي دهد، به هنگام رد و بدل كردن فايلها و كلا" هرگونه اطلاعات به فضاي تخصيص داده شده جهت سايت خود، رعايت كامل شئونات اسلامي و قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي را بنمايد. متقاضي مي پذيرد كه مسئوليت كامل هرگونه اطلاعات، فايل، تصوير و نيز ساير مواردي كه در درون سايت خود قرار مي دهد، با خود اوست و هيچگونه مسئوليتي در اين زمينه، متوجه صباوب نمي باشد. متقاضي همچنين متعهد مي گردد كه كليه قوانين كپي رايت (حقوق تاليف) بين المللي را در سايت خود رعايت نموده و از ايجاد مزاحمت براي ساير كاربران اينترنت، اقدام به دستكاري و نفوذ به سايتهاي ديگران، هرگونه استفاده غير قانوني از ايميل خود و ساير موارد مشابه پرهيز نمايد»
استفاده نابجا از سايت و مواردي از اين قبيل موجب قطع شدن دسترسي شما خواهد شد و مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد

»بند هفتم: استفاده بيش از حد مجاز تخصيص داده شده به شما از سايت، ارسال اسپم و مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد

»بند هشتم: مسئوليت فايلها و مطالب موجود در سايت بر عهده شماست. گرفتن نسخه پشتيبان ، تعويض كلمه عبور هر چند وقت يكبار ، مونيتور كردن فعاليتهاي سايت و ... بر عهده شماست و در صورت بروز هرگونه مشكلي از سوي اين موارد، مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد.
» بند نهم: کاربراني که اقدام به انشار تصاوير يا مطالب مستهجن نمايند و يا به مقامات ايران و اديان توهين کنند و يا سعي در ايجاد اختلال و نفوذ به سرور نمايند غيرفعال خواهند شد.

بند دهم: اين سايت حق دارد در صورتي که سايتي بيش از اندازه از منابع سرورها» (Resources) استفاده نمود و از سيستم سوء استفاده نمود (Abuse) بدون اطلاع قبلي سرويس را قطع (suspend) نمايد. بعد از آن مي توانيد با ما تماس بگيريد و در مورد کنترل Resources و يا انتخاب Plan ديگري مشورت نماييد. در هر صورت به دليل تاثيري که Abuse بر روي ديگر سايتهاي استفاده کننده از سرويسهاي ما مي گذارد ، ما در Suspend نمودن سرويسها بسيار سريع عمل مي نماييم.

»بند يازدهم: در صورتي که سايت شما به هر دليلي زير حملات DDos قرار بگيرد صباوب نسبت به مسدود کردن سايت شما اقدام ميکند و تا زماني که حملات ادامه داشته باشند سايت شما به صورت معلق باقي مي ماند.

»بند دوازدهم: در صورتي که سايتي بيش از حد مجاز از قدرت سي پي يو استفاده کند که به ساير سايتهاي روي سرور فشار بياورد که منجر به قطع شدن آنها شود، صباوب نسبت به مسدود کردن بي درنگ سايت مذکور اقدام مينمايد و پيشنهاد به گرفتن سرويس با امکانات بالاتر را ميدهد.
» بند سيزدهم: به هيچ عنوان اقدام به فرستادن SPAM نخواهيد نمود. هر گونه نامه تجاري در حجم انبوه که از آدرس سايتي که از سرويسهاي ما استفاده مي کند فرستاده شود و يا نامه هاي نا خواسته ارسالي از سرورهاي ما ، نامه هاي تبليغاتي و ... Spam ناميده مي شود. در صورت ارسال اينگونه مطالب، صباوب اقدام به قطع سرويس خواهد نمود.
» بند چهاردهم: اين سايت حق دارد هر گونه برنامه CGI مخربي را که در سايت استفاده مي نماييد پاک نمايد. حتي اگر اسکريپتها از جانب شرکت قابل اطميناني طراحي شده باشند. استفاده مجدد آن باعث قطع شدن سرويس خواهد شد. با توجه به اين مورد استفاده غير آگاهانه از MovableType توصيه نمي شود. چرا که در صورت استفاده بيش از حد اسکريپتهاي اين مجموعه و به هر دليلي (حملات مخرب، استفاده نادرست و ...) بدون اطلاع قبلي قطع خواهد شد. براي اين مورد سيستم وبلاگي b2 انتخاب خوبي است.
» بند پانزدهم:کاربرانی که اقدام به خرید سرور مجازی می کنند:
لازم به ذکر است هر عملی که داخل سرور انجام شود و خلاف قوانین دیتا سنتر باشد و سرور مورد نظر ابیوز دریافت کند سرور خاموش و حذف خواهد شد بدون بازگشت وجه
مثل : Attack/Abuse
کاربرانی که اقدام به خرید سرور اختصاصی می کنند:
در صورت دریافت ابیوز از دیتا سنتر آن را به اطلاع مالک سرور از طریق تیکت می رسانیم...بهتر هست هر 6 ساعت تیکت و ایمیل را بررسی بفرمایید
و از لحظه ای که ما به شما اعلام می کنیم 12 ساعت وقت دارید از فعالیت سرور مجازی خطا کار جلوگیری کنید و مسدود کنید و حتما به ما اطلاع رسانی کنید تا به دیتا سنتر اعلام کنیم
که سرور شما از دیتا سنتر خاموش نشود و روشن کردن مجدد سرور از سمت دیتا سنتر هزینه اضافه به همراه دارد(جریمه)

لازم به ذکر است هر عملی که داخل سرورهای مجازی انجام شود و خلاف قوانین دیتا سنتر باشد و سرور مورد نظر ابیوز دریافت کند سرور خاموش و حذف خواهد شد

»»بند شانزدهم: » بند هفدهم: پشتيباني ما فقط در حد مشکلات کلي سرور و ميزباني سايت شما ميباشد، لذا هيچ گونه پشتيباني در مورد آموزش کنترل پانل ميزباني وب و طراحي سايت شما ارائه نميشود. لازم به ذکر است که آموزش و نکات لازم کنترل پانل در بخش آموزش سايت قابل رويت ميباشد. همچنين سرورهاي مجازي و اختصاصي به صورت Root و بدون مديريت ارائه ميشوند که شامل پشتيباني نميشوند ولي در صورتي که هنگام سفارش سرور مجازي يا اختصاصي گزينه مديريت کامل سرور را انتخاب نماييد که مبلغ بيشتري پرداخت مينمايد، ميتوانيد از پشتيباني نيز برخوردار شويد. لازم به ذکر است که سرور مجازي و اختصاصي بوسيله پانل مديريت ارائه ميشود که در صورت داشتن دانش مديريت سرور قادر به رفع کليه مشکلات خود هستيد و در واقع نياز به پشتيباني اين چنيني نخواهيد داشت.
» بند هجدهم: » بند نوزدهم: » بند بيستم: (قوانين پشتيباني): اين بخش شامل موارد زير مي باشد
- با ورود به محيط کاربري خود در آدرس کليک کنيد مي توانيد در هر لحظه مشکل خود را مطرح کرده و شماره پيگيري دريافت نمائيد.
- ميانگين زمان پاسخگوئي به مشکلاتي که از اين طريق مطرح مي شوند بين 3 تا 5 ساعت مي باشد و بزرگترين خصوصيت پيگيري از اين روش اين است که مشکل شما حتماً بررسي شده و بدون پاسخ نخواهد ماند.
- نکته: حداکثر زمان پاسخگوئي به مشکلاتي که نياز به بررسي بيشتري دارند و همينطور تيکت هايي که مهر تحت بررسي مي خورند 24 ساعت خواهد بود.
- تمامي کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از طريق سيستم درخواست پشتيباني (تيکت) پيگيري نمايند زيرا اکثر مشکلات مربوط به پشتيباني، نياز به پي گيري دقيق دارد و بوسيله تلفن و گفتگوي آنلاين قابل عيب يابي نمي باشد و از تماس با واحدهاي فروش (تماس با شرکت، استفاده از فرم ارتباط با ما، ارتباط با اپراتور آنلاين فروش و...) خودداري کنند. لازم به ذکر است برخي مشکلات ساده قابل حل با ارتباط با اپراتور آنلاين نيز مي باشد که ميتوانيد از اين بخش استفاده فرمائيد ولي در صورت اينکه اپراتور پيشنهاد باز کردن تيکت به شما داد بايد سريعا اقدام فرمائيد و از گفتگوي آنلاين استفاده نکنيد.
- کاربر متعهد ميشود تا از ارسال تيکتهاي مکرر و در يک موضوع جدا خودداري کند و مشکل خود را با Reply کردن همان تيکت که باز کرده دنبال کند..
- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقي را در هنگام ارسال درخواست پشتيباني رعايت نمايد و مشکلات خود را در نهايت آرامش و ادب پيگيري نمايد.
- کاربر موظف است هنگام ارسال درخواست پشتيباني، سرويس مربوطه، عنوان تيکت، و متن تيکت را به درستي و با توضيحات کامل وارد نمايد تا در پاسخگويي اپراتورهاي شرکت وقفه ايجاد نشود و در نهايت در حل مشکل کاربر وقفه اي رخ ندهد.
- بعد از بازگشايي درخواست پشتيباني (تيکت)، ايميلي حاوي اطلاعات تيکت و لينک مشاهده تيکت براي کاربر ارسال ميشود که کاربر ميتواند با کليک بر روي لينک تيکت، از وضعيت پاسخگويي به مشکل خود آگاه شود. شايان ذکر است به محض پاسخ اپراتورهاي دريا وي پي اس ، ايميلي حاوي پاسخگويي اپراتورها به کاربر ارسال ميشود و جهت پاسخ نبايد از ايميل خود اقدام کنيد و بايستي وارد حساب کاربري و قسمت تيکتينگ بشويد و در آنجا Reply انجام دهيد.
- تمام مکاتبات در تيکت محفوظ مي باشد و کاربر يا اپراتور حق منتشر کردند آن را ندارد در صورت مشاهده برخورد مي شود.
- درصورت توهين، تهديد و هرگونه عملي که به ضرر هاستينگ باشد چه در صف پشتيباني و چه در عموم با کاربر خاطي برخورد مي شود و از ادامه سرويس به او خودداري مي شود
تبصره : شايان ذکر است خدمات آموزش (حل مشکلات برنامه نويسي، حل مشکلات طراحي، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده، نصب اسکريپت و...) به هيچ عنوان شامل وظيفه صباوب نميشود. با اين حال صباوب با راه اندازي بخشهاي آموزش اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتيباني کاربران را کرده است لذا کاربران نبايد توقع آموزش و رفع مشکلات آموزشي داشته باشند.
- فاکتور ها 7 روز قبل از سر رسيد ارسال مي شوند در صورتي که مشکلي در پرداخت داريد تا قبل از اتمام مهلت اطلاع بدهيد در غير اينصورت سرويس شما به معني سرويس کنسلي محاسبه مي شود و اطلاعات شما به طور کامل حذف مي شود..
» بند بيست و يکم: DataLife - PHP Nuke 8.3 - Joomla - WordPress Without more plugin- E Shop - Coms (Istgah)- WHMCS - Social Engine - phpFoxx
» بند بيست و دو: در صورتي که اقدام به تمديد سرويس خود نکرديد و سرويس شما طبق بند 16 مسدود شد به هيچ عنوان جهت پشتيبان گيري باز نميگردد و فقط مي بايست آن را تمديد کنيد تا به صورت اتوماتيک سرويس شما فعال شود. همچنين مدت زمان تمديد نيز به صورت زماني است که سفارش ثبت شده، به طور مثال اگر ساليانه بوده است مي بايست به صورت ساليانه تمديد صورت بگيرد نه ماهيانه ولي برعکس امکان پذير است، اگر ماهيانه باشد ميتوانيد به ساليانه يا موارد بالاتر تمديد کنيد. در صورتي که سرويس شما حذف شده باشد نيز هيچ گونه فايل پشتيبان ارائه نخواهد شد
» بند بيست و سه: » بند بيست و چهار: در مواردي که اختلالاتي در شبکه اينترنت کل کشور يا يک ISP خاص صورت پذيرد که سايت شما ناقص و يا کامل باز نگردد ولي در واقع بوسيله ISP ديگري  باز شود، اين مورد جزو تعهدات و مسئوليتهاي ما نيست و بايد اختلالات از سمت سرويس دهنده اينترنت شما رفع گردد .
» بند بيست و پنج: منظور از سرويسهاي نامحدود بدين معني نيست که شما به صورت نامحدود ميتوانيد آپلود داشته باشيد چون هيچ هارد ديسکي نامحدود نمي باشد لذا مفهوم دقيق اين است که با ساير کاربران روي سرور به صورت اشتراکي ميتوانيد از هارد ديسک سرور استفاده کنيد .
» بند بيست و شش: » بند بيست و هفت: شرايط بازپرداخت وجه
1 - مشتري به مدت 7روز کاري از تاريخ تسليم کالا به مصرف کننده يا از تاريخ انعقاد قرارداد در صورتي که صباوب تعهدات خود را انجام نداده حق انصراف دارد تمامي مبالغ عينا برگردانده مي شود
2 - هزينه ثبت دامنه و کانفيگ سرور به هيچ عنوان قابل بازگشت نيست (هزينه ثبت دامنه بين المللي در صورتي که کمتر از 7 روز درخواست لغو ارسال کنند با 1$ هزينه وجه برگشت داده مي شود))
3 - در سرويس سرور مجازي تمام موارد بالا اجرا و هزينه نصب سيستم عامل به مبلغ 5 هزار تومان از وجه پرداختي کاربر کسر مي شود.
» بند بيست و هشت:(هزينه هاي که براي خريد کالا يا خدمت برعهده ي مشتري خواهد بود )
1- هيچ هزينه اي براي درخواست بک آپ اطلاعات از کاربر کسر تقاضا نمي شود
2- پشتيباني سايت در تمام موارد که مربوط به هاست يا خدمات ارائه شده مي باشد رايگان مي باشد
3- هزينه نصب گواهي الکترونيک در صورتي که تقاضا داريد ما نصب کنيم 10.000 تومان براي يکبار مي باشد
4- هيچ هزينه اي براي فعال سازي پنل مديريت دامنه دريافت نمي شود

5- در صورت اتمام پهناباند شما يا استفاده بيش از حد از منابع مستلزم هستيد تا بسته هاي افزايشي که به محصول شما بعد از خريد محصول اضافه مي شود را خريداري کنيد


 








Sabaweb IT 07/05/2010 - 2013

Back to contentimGoToMenu" title="Read this site again">Back to main menu